Αναζήτηση:  
 
 
 
   
 
Σιγά ρε κύριος, μας έπνιξες από αηδία
Όταν δύο χρόνια μετά ξαναπαίζει στο άσχετο, και μάλιστα σε άλλο μέσο, ένα παλιό ηχητικό ντοκουμέντο, τι στ΄ αλήθεια προσφέρει στην ενημέρωση, πέρα από την ικανοποίηση της αυτοαναφορικότητας του δημοσιογράφου;
 
Της Μαρίας Μπαλάφα

Από την καθημερινή πρωϊνή ζώνη του αγαπημένου μου ραδιοφωνικού σταθμού ακούω με ευλαβική προσήλωση μόνο το 10 με 11. Κάποιες άλλες ώρες παραγωγών δεν με βολεύουν πια,  και κάποιοι παραγωγοί δεν με βολεύουν καθόλου έτσι κι αλλιώς. Έτσι, απλά παίζει το «Κόκκινο» χαμηλόφωνα, γιατί η στρατευμένη αντίληψη επιβάλλει να φτιάχνουμε και τα ποσοστά ακροαματικότητας μέσω του διαδικτύου.

Την Παρασκευή, ο Βαξεβάνης, στην ώρα του,  διαφήμιζε για μια ακόμη φορά το περιοδικό του και περιαυτολογούσε ακατάπαυστα (συστηματικά, εκτός από το Βαξεβάνη το ίδιο κάνει και ο Αρβανίτης: έχουμε κουραστεί ν΄ ακούμε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ). Ακούω τον Βαξεβάνη να λέει «ζητήστε συγγνώμη στο Μάκη», κι επειδή έχω καλή και γρήγορη μνήμη, είμαι σίγουρη ότι θα την κάνει τη χοντράδα (σήμερα δεν θα ήθελα να είμαι με τίποτα στη θέση του Πιαντέ και όσα άκουσε απ΄ το τηλέφωνο του σταθμού).

Ακούμε λοιπόν από τα ραδιόφωνά μας έναν άνθρωπο να σφαδάζει και να εκλιπαρεί. Έναν πρώην συνεργάτη του Μάκη Ψωμιάδη να βιάζεται. Όποιος δεν το ήξερε και δεν το είχε δει πριν από  δυο χρόνια, σίγουρα θα έπαθε σοκ.

Χωρίς κανένα ταμπού απέναντι στην ακραία αποκαλυπτική δημοσιογραφία, κάποιες παρατηρήσεις είναι αναγκαίες, γιατί κοντεύουμε να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε.

Το συγκεκριμένο απόσπασμα ήταν τμήμα μιας ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ εκπομπής που προβλήθηκε  δύο χρόνια πριν και η οποία (μπράβο στον παραγωγό της) συνέβαλε στη δικαστική διερεύνηση του σκανδάλου Ψωμιάδη. Ήταν μια τηλεοπτική εκπομπή η οποία είχε μια συγκεκριμένη ροή, προβλήθηκε σε συγκεκριμένη ώρα και με συγκεκριμένη σήμανση. Δηλαδή, οι τηλεθεατές γνώριζαν εκ των προτέρων κι επέλεξαν να τη δουν ή να μην τη δουν. Πρόκειται για μια τεράστια διαφορά. Μια πρωϊνή ραδιοφωνική εκπομπή μπορεί να ακούγεται σε ταξί, σε μαγαζιά, σε γραφεία, σε σπίτια,  ακόμα και ως ηχητικό μπακγκράουντ (για παρέα, που λέμε). Οπότε, δεν είναι τιμητικό ούτε για τον παραγωγό, ούτε για το μέσο κυρίως, να πέφτουν σήμερα πράγματα από τα χέρια των ακροατών.

Το «Κόκκινο» πρωτοστάτησε, πριν λίγες εβδομάδες, στην σταυροφορία κατά του «Πρώτου Θέματος». Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι το αποσύρει για πάντα από το σώμα των εφημερίδων που προμηθεύεται (προκαλώντας εντούτοις το εύλογο ερώτημα: «μα καλά, ένα μέσο της Αριστεράς αυτό περίμενε για να μην την έχει;»). Όταν λοιπόν επιλέγεις να είσαι Φρουρός της Δεοντολογίας σημαίνει ότι είσαι αμετακίνητος και δεν την αντιμετωπίζεις ως λάστιχο. Γιατί, τότε, δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να ηθικολογείς υποκριτικά, κατά το δοκούν, και εξυπηρετώντας σκοπούς. Είναι γελοίο να πρέπει οι παραγωγοί στο «Κόκκινο» να σκέφτονται μην τους ξεφύγει η λέξη «μαλάκας» στον αέρα, αλλά αέρα-πατέρα να παίζουν ηχητικά με βιασμούς. Ακριβοί στο πίτουρο και φτηνοί στ΄ αλεύρι δηλαδή.

Η αποκαλυπτική (ενίοτε ακραία) δημοσιογραφία χωράει, έχει θέση στα μέσα της Αριστεράς; Φυσικά και έχει. Γίνεται όμως με άλλους όρους, άλλους κανόνες και άλλη αισθητική (που, ναι, είναι η νοημοσύνη του μέλλοντος). Ένα εναλλακτικό μέσο ενημέρωσης μπορεί να είναι και εμπορικό, με μεγάλη απήχηση στο κοινό και με έσοδα, μόνο όμως ως εναλλακτικό και διαφορετικό, και όχι ως  στιβαζόμενο στα εύκολα κολπάκια.

Μετά τις εκλογές του Ιούνη γίνεται μια προσπάθεια αναβάθμισης των μέσων ενημέρωσης του ΣΥΡΙΖΑ (ναι, όσο και να χτυπιέστε, μέσα του ΣΥΡΙΖΑ είναι). Ήρθε η ώρα και του πρώτου απολογισμού και της επισήμανσης των λαθών. Δεν υπάρχει κανένας ενιαίος σχεδιασμός συνεννόησης μεταξύ των μέσων, που θα βοηθούσε στη μη διασπορά δυνάμεων και θα παρήγαγε και καλύτερο αποτέλεσμα. Αντίθετα, αυτός ο κατακερματισμός, μόνο βιλαέτια με διευθυντάδες φτιάχνει - και μπόλικη καμαρίλα.

Ένα ραδιόφωνο της πληθυντικής Αριστεράς έχει ανάγκη πάνω απ΄ όλα το διαφορετικό ήθος και ύφος: αυτό είναι το πλεονέκτημα της Αριστεράς. Αλλιώς, καλύτερα ν΄ακούμε τον αυθεντικό Τράγκα, και όχι τον ιμιτασιόν. Είμαστε προετοιμασμένοι - και τουλάχιστον δεν κινδυνεύουμε να κάνουμε άχρηστο το πουκάμισο με τον καφέ.



Μαρία Μπαλάφα
RED
Notebook
11 Οκτωβρίου 2013 - 8:26 pm | Μαρία Μπαλάφα
 
Σχόλια
Μπορείτε να αναφέρετε υβριστικά σχόλια ή εκτός των όρων χρήσης με το αντίστοιχο κουμπί στο πάνω δεξί μέρος κάθε σχολίου. Η άσκοπη χρήση της δυνατότητας μπορεί να οδηγήσει στον αποκλεισμό σας από το σχολιασμό
Σχόλιο από: promazema

λυπάμαι για την έμμεση εξομοίωση Βαξεβάνη - Τράγκα και την μονομερή παρουσίαση γιά τον Βαξ.
Σχόλιο από: JJKostakos

Πολύ καλό κείμενο, έντιμο και σαφές. Πράγματι, η αυτοαναφορικότητα ορισμένων στα ηλεκτρονικά μέσα ξεπερνά την απλή ενόχληση και καταντάει ανυπόφορη όταν θίγει και την (όποια) αισθητική και το (όποιο) ήθος του πολιτικού χώρου στον οποίο υποτίθεται ότι αναφέρονται. Εξαιρετικό κείμενο, μπράβο σας!

Σχόλιο από: ο Ναύτης της Κροστάνδης

όποιος δεν ενοχλήθηκε όταν το KOKKINO μεταμορφώθηκε σε lifestyle έκτρωμα, καλά θα κάνει να το λουστεί ησύχως
Σχόλιο από: Π. Βαρβαρέτσου

Η αντιμετώπιση του ραδιοφώνου ως τηλεόρασης είναι θέμα.
Ακόμη και ενέργειες που δείχνουν απλά λάθος αισθητικής προσέγγισης, όπως το να βλέπουμε εν είδει τηλεόρασης την εικόνα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού με τα ακουστικά του να κάνει εκπομπή στο στούντιο του Κόκκινου, κι αυτό να μας παρουσιάζεται ως καινοτομία και φοβερή κάλυψη γεγονότων, είναι κάθε άλλο παρά τυχαία.
Το έκανε και το κάνει ο Τριαντaφυλλόπουλος στο Ζούγκλα, το κάνει και ο Αρβανίτης στο Κόκκινο θεωρώντας ότι προσφέρει κάτι.
Όταν πας με τέτοια μυαλά, σιγά σιγά φτάνεις και στην ηχοποίηση της γενικότερης τηλεοπτικής αισθητικής. Κι αυτή φέρνει και Βαξεβάνηδες, που με τη σειρά τους φέρνουν αποκαλύψεις αυτού του είδους.
Η μανία της εικόνας, όταν θεσμοθετείται μέσω της πρόσληψης σε ένα αριστερό σταθμό διευθυντών που κάνουν εκπομπή με μακιγιάζ που είναι αναγκαίο να να βγει κανείς στην tv, τι ραδιόφωνο να κάνεις; Κακή τηλεόραση θα κάνεις.
Σχόλιο από: Κωστας Αρβανίτης

κυρία Μπαλάφα στεναχωρήθηκα και εγώ ιδιαίτερα με την μετάδοση του ηχητικού με τον βασανισμό πολίτη από τον μπράβο του συστήματος. Φυσικά μου κάνει εντύπωση πως τα καταφέρνετε να ανοίγεται το ραδιόφωνο στις 10.00 και να ακούτε την άθλια εγωιστική μου παρουσία στις 7.Αυτό είναι ταλέντο.
Όπως και να χαρακτηρίζεται life style τις εκπομπές του 105,5 όπως η Ιστορία στο Κόκκινο με τα ΑΣΚΙ Η θεωρεία με το Ίδρυμα Πουλαντζάς, τις νέες εκπομπές πολιτισμού καθημερινά και Σ/Κ τα νέα μαγκαζίνο από τις 6.00 το πρωί τις νέες συνεργασίες με τον Πάνο Χαρίτο και τον Δημήτρη Λιάτσο, το Οικονομικό καθημερινό μαγκαζίνο με τον Στάθη Σχινα .
Την ενίσχυση της διεθνούς παραδοσιακής μουσικής με τον Γιώργο Ξυλούρη στην καθημερινή ζώνη μαζί με τον Αλέξη Βάκη. Φαντάζομαι ότι στο life style περιέχονται και οι εκπομπές της Μαρίας Λούκα και του Άρη Χατζηστεφάνου η εκπομπή των Κυρίτση Τσέκερη ή του Διονύση Ελευθεράτου που άνοιξε το ραδιόφωνο και στη νυχτερινή βάρδια. Αλλά και ο Μηλάτος ο Μήνας η Λαμπρίδη η Λουπάκη ο Ραπτόπουλος ο Τζανακάκης ο Πετρουλάκης είναι η εμπροστοφυλακή του ραδιοφώνου της αγοράς. Η συνεχής ενημέρωση για την δολοφονία Φύσσα ,τη Χ.Α τις Γερμανικές εκλογές το πραξικόπημα στην Αίγυπτο δεν φάνηκαν αρκετές καθώς και η προσπάθεια των ανθρώπων του Κόκκινου να αλλάξουν τα δεδομένα στον βαλτωμένο κόσμο των ερτζιανών. Μια λάθος κίνηση κατά την δική μου γνώμη ήταν αρκετή για ρίξετε τόσο φαρμάκι.
Λυπάμαι ειλικρινά .
Σχόλιο από: EV

Aς μάθουμε κάποτε να ξεχωρίζουμε την κριτική από την υστερία και την ισοπέδωση. Ας μάθουμε καποτε πως η κριτική είναι ένας τρόπος για να βελτιωθεί ο κρινόμενος και όχι για να προβληθεί ο... κρίνων. Τότε, θα κάνουμε και πιο σοβαρές κριτικές και με λιγότερη αυταρέσκεια και εξυπνακισμούς.

Και ίσως και να μάθουμε - επιτέλους - τι μπορεί να λέγεται δημοσίως και τι επιβάλεται να λέγεται ιδωτικώς.
Σχόλιο από: Ιλεάνα Μορώνη

Κύριε Αρβανίτη,

Ας με συγχωρήσει η κυρία Μπαλάφα που επεμβαίνω ως εάν χρειαζόταν εμένα για να την υπερασπιστώ, αλλά θα περίμενα τουλάχιστον να απαντήσετε με μεγαλύτερο σεβασμό σαυτά που επισημαίνει. Τελικά όχι μόνο δεν απαντάτε, αλλά την ειρωνεύεστε, χρησιμοποιώντας ένα στυλ που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον δικό της μετρημένο λόγο.

Δεν γνωρίζω την κυρία Μπαλάφα, κι άρα δεν μπορώ να ξέρω ποιες είναι οι πρωινές της συνήθειες, αλλά πουθενά στο άρθρο δεν αναφέρει ότι ανοίγει το ραδιόφωνο στις 10 π.μ. Και παρανόηση λοιπόν και εκ μέρους σας, και ειρωνία απέναντι στην κριτική. Να σημειώσω πάντως ότι εγώ όσες μέρες είμαι ξύπνια στις 7 π.μ. ανοίγω το Κόκκινο, και ναι, βρίσκω ότι περιαυτολογείτε.

Τα γενικότερα θέματα στα οποία αναφέρεστε (π.χ. ο καταλογισμός lifestyle ύφους στο Κόκκινο) δεν τα θίγει καν η κυρία Μπαλάφα, άλλα ορισμένοι αναγνώστες στα σχόλια. Και σε κάθε περίπτωση εσείς απαντάτε σαν μάνατζερ που του έθιξαν το προϊόν και σπεύδει να αραδιάσει τα προτερήματα του εν λόγω προϊόντος – αντί να δείτε την ουσία του θέματος και να μπείτε σε διάλογο, όπως θα ταίριαζε στον πολιτικό χώρο που εκφράζει το Κόκκινο.

Το Κόκκινο το επιλέγαμε ως μια πιο αξιόπιστη / εναλλακτική πηγή ενημέρωσης ήδη πολύ πριν αλλάξει το πρόγραμμά του και αναλάβετε εσείς τα καθήκοντα του διευθυντή. Επειδή τυχαίνει να έχω συζητήσει το θέμα με μερικούς ακροατές του Κόκκινου: ενώ ορισμένες νέες εκπομπές είναι όντως πολύ καλές (όπως, όντως, αυτή των ΑΣΚΙ), έχουν διατυπωθεί κι άλλες κριτικές για το νέο πρόγραμμα του σταθμού (και σεσάς, στο τουίτερ). Προσωπικά συμμερίζομαι την άποψη ότι οι εκπομπές των κυρίων Κραουνάκη και Μαμαλάκη δεν ταιριάζουν στο ύφος του σταθμού (ή σαυτό που ορισμένες από εμάς θα ήθελαν να είναι το ύφος του σταθμού). Δεν νομίζετε ότι θα έπρεπε να λάβετε υπόψή σας την κριτική (με όποιον τρόπο – προφανώς και δεν περιμένουμε να ακυρώνετε όποια εκπομπή παίρνει ορισμένα αρνητικά σχόλια), αντί να ειρωνεύεστε όσους ασκούν την κριτική;

Να συμπληρώσω, αν ακούει κανείς απτον ΣΥΡΙΖΑ, ότι ο λόγος που με τρομάζει ώρες-ώρες το ύφος που βλέπω να παίρνει το Κόκκινο είναι γιατί φοβάμαι ότι δείχνει μια αλλαγή του ύφους του ΣΥΡΙΖΑ στο σύνολό του.
Σχόλιο από: Κώστας Αρβανίτης

Κυρία Μορώνη
Η αξιοποίηση ηχητικού ντοκουμέντου όπου ακούγεται ο βασανισμός πολίτη από ευυπόληπτο αστέρα του συστήματος την στιγμή που βρίσκεται σε εξέλιξη η δικαστική διαλεύκανση της υπόθεσης των στημένων στο ποδόσφαιρο , επαναφέρει την αναγκαιότητα προβληματισμού και συνεπούς στάσης σε ότι αφορά στα όρια και την δημοσιογραφική δεοντολογία.
Το απόσπασμα δεν έπεσε φυσικά σε μια άσχετη χρονικά στιγμή. Τίθενται όμως πολλά ερωτηματικά και προβληματισμοί για την επαναξιοποίησή του υλικού ,καθώς εκτός από τον θύτη στα μανταλάκια κρεμιέται και το θύμα.
Δημιουργεί σοκ στο ακροατήριο και αν αυτό είναι τελικά το ζητούμενο ή μήπως είναι μια προσπάθεια πρόκλησης των θεσμών του κράτους και των παραγόντων του που παίζουν στα σκοτεινά σοκάκια της υποκρισίας ;
Έχει όμως ο δημοσιογράφος την αποκλειστική ευθύνη του παραγομένου έργου που φέρει την υπογραφή του ή και το μέσο που τον φιλοξενεί;
Στην προσπάθεια τεκμηρίωσης του δημοσιογραφικού λόγου χρησιμοποιούνται όλα τα εργαλεία και ποιες είναι τελικά οι διακριτές αρχές ανάμεσα στα media της αγοράς και σε ένα ραδιόφωνο της Αριστεράς;
Η αναζήτηση των ορίων είναι το καθημερινό ζητούμενο για το δημοσιογράφο και ο καθένας έχει την στάση και τις ευθύνες του.
Η δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων καθώς και η ηθική και αισθητική των πραγμάτων περνούν μέσα από τα φίλτρα της ιδεολογικής οπτικής στάσης και θέσης του κάθε επαγγελματία .
Αυτά τα ερωτήματα είναι καθημερινής αναζήτησης και σύγκρουσης της αλήθειας με τα «πρέπει».
Σε ότι αφορά τις εκπομπές των κυρίων Μαμαλάκη και Κραουνάκη είναι 15 λεπτά ραδιοφωνικού λόγου στο 24ωρο πρόγραμμα που πιστεύουμε ότι δεν αλλοιώνουν τον χαρακτήρα του ραδιοφώνου και της προσπάθειας.
Μπορούν να εκφράζονται στο ραδιόφωνό μας και άλλες οπτικές. Τώρα για το ειρωνικό ίσως έχετε δίκιο αλλά υπάρχει και το θυμικό που είναι ανθρώπινο όταν νοιώθεις ότι σε μια στραβοτιμονιά (υποκειμενικό είναι αυτό) γίνεται πλήρης απαξίωση μιας κοπιαστικής δουλειάς.
Θέλω τέλος να σας επισημάνω ότι ο 105,5 δεν είναι ο βασικός εκφραστής της γραμμής του ΣΥΡΙΖΑ αλλά έχει ιδιοκτήτη το ΣΥΡΙΖΑ και η προσπάθεια είναι να γίνει το μεγάλο ραδιόφωνο της Αριστεράς και της Δημοκρατίας.
Η πορεία και το τέλος του κομματικού 902 μας έχει δώσει μεγάλη και δυσάρεστη εμπειρία.
Σχόλιο από: Μαρία Μπαλάφα

Κύριε Αρβανίτη ή είστε κακός αναγνώστης ή μεγάλος ψεύτης. Το κείμενο είναι συγκεκριμένο με διάταξη υποκείμενο - ρήμα - αντικείμενο. Αφορά συγκεκριμένο ζήτημα. Και η κριτική του είναι επίσης συγκεκριμένη. Το πόσο Κόκκινο ακούω, έχω ακούσει και θα ακούσω είναι μια πολύ μεγάλη ιστορία. Θα σας πρότεινα να ξαναδιαβάσετε το κείμενο, την (ομολογουμένως) σκληρή κριτική, που ασκεί στο συγκεκριμένο. Κι έπειτα να αποσύρετε τα ψέματα, που γράφετε, γιατί αν μη τι άλλο αναφέρεστε σε αγαπημένους μου φίλους και συντρόφους, πολύ πριν τους γνωρίσετε εσείς.
Σχόλιο από: Κλεάνθης

Έψαξα στο site του Κόκκινου, στην Αυγή, στο red notebook, στην Εποχή, στο Iskra, στον Δρόμο της Αριστεράς, μα δε βρήκα πουθενά μια τοποθέτηση αναλυτική για το ποιό είναι το ραδιόφωνο που ονειρευόμαστε, ποιό είναι το όραμά μας για ένα μέσο τόσο δυναμικό. Σκόρπιες μόνο αναφορές κάθε είδους που χρειάζονται μάνιουαλ για να γίνουν κατανοητές.

Όσο η θέση, ο στόχος και το όραμα απουσιάζουν, ή όποια συζήτηση θα εγκλωβίζεται πάντα στη φτώχεια της περιπτωσιολογίας του στυλ “αυτή η εκπομπή δε μου αρέσει” και “αυτός ο παραγωγός ή “αυτός ο διευθυντής δεν είναι καλός”.

Φτώχεια που περισσεύει και στην κριτική της κυρίας Μπαλάφα και στην απάντηση του κυρίου Αρβανίτη.

Πρόβλημα οράματος για τα Μέσα έχει ο Σύριζα γι αυτό και δεν μπορεί να δημιουργήσει με επιτυχία, μόνο να κρίνει και να επικρίνει -δικαίως- τους άλλους, και να βελτιώσει ελαφρώς -μόνο- τα δικά του Μέσα, το Κόκκινο την Αυγή ή ό,τι.

Όσο η “χάρτα”, οι προγραμματικές διακηρύξεις, οι σαφείς θέσεις και το όραμα απουσιάζουν, ακόμη και οι ακροατές εκπαιδεύονται σε αυτού του είδους τις μονοσήμαντες προσεγγίσεις και κριτικές. Κι ο υπέροχος υποκειμενισμός θριαμβεύει.
Έτσι σύντομα κάθε κουβέντα γλιστράει σε ένα ανούσιο “η εκπομπή του Βαξεβάνη είναι καλή, του Μαμαλάκη κακή, αλλά παίξτε και λίγο ροκ παραπάνω”.

Κι ο υγιής κόσμος χαμογελάει και πάει να ακούσει και να πράξει ραδιόφωνο κάπου αλλού.

Χίλιοι καταγεγραμμένοι διαδικτυακοί σταθμοί υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Αποτέλεσμα του χασμουρητού που προκαλούν ανούσιες συζητήσεις αυτού του είδους, -προφανώς και σχόλια σαν το δικό μου.
Σχόλιο από: Κλεάνθης

Έψαξα στο site του Κόκκινου, στην Αυγή, στο red notebook, στην Εποχή, στο Iskra, στον Δρόμο της Αριστεράς, μα δε βρήκα πουθενά μια τοποθέτηση αναλυτική για το ποιό είναι το ραδιόφωνο που ονειρευόμαστε, ποιό είναι το όραμά μας για ένα μέσο τόσο δυναμικό. Σκόρπιες μόνο αναφορές κάθε είδους που χρειάζονται μάνιουαλ για να γίνουν κατανοητές.

Όσο η θέση, ο στόχος και το όραμα απουσιάζουν, ή όποια συζήτηση θα εγκλωβίζεται πάντα στη φτώχεια της περιπτωσιολογίας του στυλ “αυτή η εκπομπή δε μου αρέσει” και “αυτός ο παραγωγός ή “αυτός ο διευθυντής δεν είναι καλός”.

Φτώχεια που περισσεύει και στην κριτική της κυρίας Μπαλάφα και στην απάντηση του κυρίου Αρβανίτη.

Πρόβλημα οράματος για τα Μέσα έχει ο Σύριζα γι αυτό και δεν μπορεί να δημιουργήσει με επιτυχία, μόνο να κρίνει και να επικρίνει -δικαίως- τους άλλους, και να βελτιώσει ελαφρώς -μόνο- τα δικά του Μέσα, το Κόκκινο την Αυγή ή ό,τι.

Όσο η “χάρτα”, οι προγραμματικές διακηρύξεις, οι σαφείς θέσεις και το όραμα απουσιάζουν, ακόμη και οι ακροατές εκπαιδεύονται σε αυτού του είδους τις μονοσήμαντες προσεγγίσεις και κριτικές. Κι ο υπέροχος υποκειμενισμός θριαμβεύει.
Έτσι σύντομα κάθε κουβέντα γλιστράει σε ένα ανούσιο “η εκπομπή του Βαξεβάνη είναι καλή, του Μαμαλάκη κακή, αλλά παίξτε και λίγο ροκ παραπάνω”.

Κι ο υγιής κόσμος χαμογελάει και πάει να ακούσει και να πράξει ραδιόφωνο κάπου αλλού.

Χίλιοι καταγεγραμμένοι διαδικτυακοί σταθμοί υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Αποτέλεσμα του χασμουρητού που προκαλούν ανούσιες συζητήσεις αυτού του είδους, -προφανώς και σχόλια σαν το δικό μου.
Σχόλιο από: george Openwind

Το να μην διαβαζουμε το πρωτο Θεμα,με την αναπαραγωγη του ηχητικου βιασμου,δεν συμβαδιζουν,(ειναι φανερο).
Ομως ακροαματικοτητα,χωρις ακουστικο θεαμα,δυσκολα επιτυγχανεται,(γνωστο).
Η νικη της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ,απαιτει ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ,που θα εργαζονται ελευθερα και απερισπαστα,κανονικα αμοιβομενοι.
Το κοκκινο συνεχιζει, την πετυχημενη μεταμορφωση του!
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ,ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ..
Σχόλιο από: Χάρης Ζωηριδης

Ρε μπαλαφα ξεχασες να πεις πόσο γαμάτοι ειναι μερικοί παραγωγοι που δεν μπορούν να μιλήσουν στο ραδιόφωνο και κάνουν και ποιοτικές εκπομπές.

Ου να μου χαθείτε, χειρότεροι απ´ τους δεξιούς της ΕΡΤ καταντησατε!
Σχόλιο από: Λουκία Κοτρωνάκη

Αγαπητέ κύριε Αρβανίτη,
Οφείλω να ομολογήσω ότι διαβάζοντας το άρθρο της κυρίας Μπαλάφα ένιωσα μια ανείπωτη ανακούφιση. Η κυρία Μπαλάφα εξέφρασε με αρτιότητα και τιμώντας τη δημοσιογραφική και συντροφική δεοντολογία το κοινό περί δικαίου αίσθημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των αριστερών ακροατών -τριων του σταθμού (σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει αυτοί-ες κυρίως στηρίζουν και αγωνιούν καθημερινά για τη διάδοση του προγράμματος του σταθμού σας και όχι όσοι-ες επιθυμούν δρώμενα φτηνού life style που αναπαράγουν την κυρίαρχη αισθητική και ηθική. Οι ανησυχίες αυτών έχουν αυθεντικούς εκπροσώπους - δεν θα ήθελα να αναφερθώ ονομαστικά).
Από κει και πέρα, αντιλαμβάνομαι πλήρως και τη δική σας ανάγκη - και υποχρέωση - να απαντήσετε στο εν λόγω άρθρο. Με μεγάλη μου έκπληξη όμως διαπιστώνω ότι αντί να χτίζετε ένα αντεπιχείρημα που έστω αμφισβητεί κάποιες εμφάσεις ή όψεις του άρθρου της κυρίας Μπαλάφα, κάνετε αναδιπλασιασμό της πραγματικότητας υποδεικνύοντας μας για ποιους λόγους ακούμε Κόκκινο. Μα ασφαλώς ξέρουμε γιατί, ακούμε το συγκεκριμένο σταθμό από καταβολής του. Τι εισφέρει αυτή η παρέμβαση αν δεν μπαίνετε καν τον κόπο να πάρετε θέση για το αν είναι ορθό (για να μην πω καμιά πιο αιχμηρή κουβέντα) να αναμεταδίδεται το ηχητικό ντοκουμέντο ενός βιασμού; Θα μας απαντήσετε σε αυτό; Θα μας απαντήσετε στα σημεία που θέτει η κυρία Μπαλάφα μέσα από το άρθρο της;
Υπάρχει βέβαια πάντα το ενδεχόμενο να αδιαφορήσετε για τα ερωτήματα που ανακύπτουν και να συνεχίσετε τον παράλληλο μονόλογο. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα πρέπει να μας πείτε και ποιον ακριβώς ακούει το ραδιόφωνο που ακούει.
Σχόλιο από: Ελευθερία Ψυχογιού

Ένας τίτλος που παραπέμπει σε μια κακώς εννοούμενη μαγκιά κι ένα προβοκατόρικο κείμενο …. «Σιγά ρε κύριος, μας έπνιξες από αηδία»
Το Κόκκινο 105.5 εδώ κι ένα χρόνο έχει βάλει τον πήχη πολύ ψηλά . Προφανώς ενοχλούνται όσοι δεν μπορούν ή δεν ήθελαν ποτέ να τον φτάσουν κι έφτιαχνα μικρά παραμάγαζα για να στεγάσουν την μιζέρια τους . Μιας που μιλάτε και για ήθος κ. Μπαλάφα ,θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι η κακεντρέχεια, η ισοπεδωτική κριτική, οι ανίερες επιθέσεις , είναι ένας τρόπος συμπεριφοράς που δείχνει αν μη τι άλλο έλλειψη ήθους κι εντιμότητας .
Σχόλιο από: Ο Ναύτης της Κροστάνδης

Κύριε Αρβανίτη
ζητώ ταπεινά συγγνώμη και σας υπόσχομαι ναυτομαστιγωθώ παρά μία τεσσαράκοντες έξω από την Σαρρή.
Λησμόνησα την βαθειά αριστερή προσέγγιση της εμφάνισης της Παναγίας στα τείχη της Πόλης και την τροπή σε φυγή των Αβάρων (Μαμαλάκης).
Λησμόνησα επίσης την αριστερο-πατριωτική προσέγγιση του κ. Μαζαράκη (του ποιού;).
Λησμόνησα, τέλος την ριζοσπαστικο-ανατρεπτική άποψη του κ. Κραουνάκη.
ΥΓ. Όταν θα φέρετε και τον Πέτρο Κωστόπουλο στη βραδυνή ζώνη, μπορεί να ψηφίσω και ΔΗΜΑΡ
Σχόλιο από: Μαρία Μπαλάφα

@Ελευθερία Ψυχογιού. Σε καλωσορίζουμε στη μεγάλη οικογένεια του ΣΥΡΙΖΑ.
Σχόλιο από: Σταμάτης Κυριακάκης

Έχω διαβάσει τρείς φορές τις παρατηρήσεις και το αρχικό σχόλιο, της κ. Μπαλάφα, αλλά ακόμα πρέπει να πω, ότι την ουσία του προβλήματος δεν την έχω καταλάβει. Ξεκινάτε κ. Μπαλάφα από ένα γεγονός. Να πώ ότι σωστά ή όχι παίχτηκε κάτι απρεπές από το κόκκινο νομίζω λίγη σημασία έχει. Η αποδοχή ή όχι είναι καθαρά υποκειμενική.
Δεν κατανοώ σε καμία περίπτωση την ομοιότητα ανάμεσα σε ένα γεγονός που συγκλόνισε μιά χώρα, με την δολοφονία ενός αντιφασίστα, ενός ανύποπτου ΝΕΟΥ πολίτη, με ένα ντοκουμέντο που παίχτηκε και που προέρχεται από την συμβολή και παρουσία ενός μεγαλοπαράγοντα στο οικονομικό και πολιτικό γίγνεστε αυτής της χώρας.
Μια πρωϊνή ραδιοφωνική εκπομπή μπορεί να ακούγεται σε ταξί, σε μαγαζιά, σε γραφεία, σε σπίτια, ακόμα και ως ηχητικό μπακγκράουντ (για παρέα, που λέμε). Οπότε, δεν είναι τιμητικό ούτε για τον παραγωγό, ούτε για το μέσο κυρίως, να πέφτουν σήμερα πράγματα από τα χέρια των ακροατών.. ΣΊΓΟΥΡΑ κ. Μπαλάφα μιά εκπομπή ακούγεται έτσι όπως λέτε. Δεν μας είπατε όμως ποιά εκπομπή. Γιατί θέλω να πιστεύω ότι τέτοιες εκπομπές δεν ακούγοντε ακριβώς έτσι όπως αναφέρετε εσείς. Έχουν κοινό, προσπαθούν να προσελκύσουν κοινό, σίγουρα, αλλά δύσκολα θα ακούγονταν από τα ηχεία ενός μαγαζιού στην Ερμού. Αλλά ακόμα και έτσι αν είναι, που μακάρι να είναι, αυτός που τις έχει επιλέξει σίγουρα δεν το έκανε κατά λάθος. Το να αναλαμβάνετε εσείς να εκπροσωπείτε όλους εμάς, αυτούς, οι όποιους, a priori και de facto, μάλλον βαρύ και όχι εξ ορισμού αποδιδόμενο φορτίο αναλάβατε.
Διαφημίζω κάτι σημαίνει προσδοκώ προσωπικά καιοικονομικά έσοδα και οφέλη. Η Εκπομπή του Αρβανίτη στην ΕΡΤ νομίζω ότι ήτανε σταθμός στην εξέλειξη της Δημόσιας Τηλεόρασης, θα πρόσθετα δε και σταθμός για την δημιουργία ενός πληροφοριακόύ ραδιόφωνου. Αν δεν υπήρχε το ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5, θα έπρεπε να το εφεύρουμε. Το να αναφαίρεσαι σε ένα πραγματικό και με κόπο δημιουργηθέν γεγονός, κατά την διάρκεια μιας εκπομπής ή να θες να διαδώσεις ένα περιοδικό που με κόπο και αίμα έχεις φτιάξει από πότε είναι κακό; Βαξεβάνηδες δυστυχώς δεν έχουμε άλλον. Μακάρι να είχαμε 5-6 ακόμα. Καμιά φορά, θα συμφωνήσω μπορεί και να επαναλαμβάνεται και να πλατιάζει. Αυτό φτάνει να μηδενίζουμε τα πάντα; Άλλωστε στις 24 ώρες ραδιοφώνου είναι αδύνατο να μας αρέσουν και οι 24. Το ότι σας αρέσει έστω και μία, που δεν είναι αλήθεια, γιατί παραδεχτήκατε ότι έχει και άλλες, εξ ίσου καλές, το θεωρώ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. Θα ήθελα δε να καταλάβω κ. Κοτρωνάκη από που προκύπτει ότι η κ. Μπαλάφα εκπροσωπεί την μεγάλη πλειοψηφία των ακροατών του Κόκκινου 105,5.
Δεν διαφωνώ γιατί διαφωνείτε. Καλό και επικοδομητικό είναι να υπάρχουν διαφωνίες. Διαφωνώ με τον μηδενισμό των πάντων, με την πεποίθηση ότι όλα είναι μαύρα όλα είναι στραβά, Όλα να οδηγούν σε προσωπικά κατεστημένα, όλα να είναι για πέταμα.
Το αιώνιο πρόβλημα της Αριστεράς να τρώει τις σάρκες της. Να μας φταίνε όλοι, γιατί κανείς δεν τα κάνει καλά. Δεν είναι άμοιρη η σημερινή κατάσταση της χώρας μας, αυτής της νοοτροπίας. Κάποτε πρέπει να την αλλάξουμε αυτή τη φιλοσοφία.
Σκορπίσαμε στον άνεμο πάρα πολλά χρόνια σε ατέρμωνες διαφωνίες. Δυστυχίσαμε και πονέσαμε για τεχνικά και όχι αληθινά πράγματα. Ιδέες και λόγια για να σκεπάσουμε τους δικούς μας φόβους. Κριτική ναι μεν αλλά χωρίς κραυγές και μηδενισμούς. Ο δρόμος είναι μακρύς και τραχύς. Κανένας δεν περισσεύει.
Σχόλιο από: Φλώρα Νικολιδάκη

Μαρία, και ο Κώστας είναι αριστερός. Δεν δούλευε σε κομματικό πόστο γιατί ήταν στην ΕΡΤ. Τώρα είναι στο Κόκκινο και το πραγματικό γεγονός είναι ότι το ραδιοφωνικό μας μέσο, παύει να είναι περιθωριακό και αρχίζει να έχει εμβέλεια, όπερ και το ζητούμενο.
Θεωρώ επιτυχία τις εκπομπές του κ. Μαμαλάκη, και μπορώ να διακρίνω τις καθαρά πολιτικές τοποθετήσεις του κ. Κραουνάκη, μέσα από το ιδιαίτερο ύφος του. Εχω αποφασίσει να ακούω διαφορετικές γνώμες, αφού στην Αυγή αρθρογραφεί ακόμα ο Κάρης και ο Ανταίος Χρυσοστομίδης, ενώ είναι μέλος του κόμματος ο Μιχαλογιαννάκης.
Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά δεν έχω δεί κάποια διαφωνία σου για το μεγάλο και ενιαίο κόμμα που χτίστηκε (τουλάχιστον εγώ έχω βγεί στα κάγκελα). Δεν είναι παράδοξο να κριτικάρεις το ραδιόφωνο, που και από πριν, θα έπρεπε να ήταν πιο αποτελεσματικό?
Σχόλιο από: Ελευθερία Ψυχογιού

κ. Μπαλάφα ανήκω σ άλλη πολιτική οικογένεια της αριστεράς αν και έχω πολλούς φίλους στην καθημερινότητα μου που είναι ΣΥΡΙΖΑ και παρά τις πολιτικές διαφωνίες μας έχοντας ως παρανομαστή την εντιμότητα , την μπέσα , την ειλικρίνεια, την έγνοια,τον σεβασμό , μπορούμε και να επικοινωνήσουμε και να δώσουμε κοινούς αγώνες με συγκεκριμένο πολιτικό υποκείμενο . Τουναντίον δεν μπορώ να συνυπάρχω με κανέναν που στα πλαίσια της όποιας οικογένειας αναπτύσσει τάσεις κανιβαλισμού ή αιμομιξίας .
Σχόλιο από: Σάκης Παπαδόπουλος

Την Παρασκευή, ο Βαξεβάνης, στην ώρα του, διαφήμιζε για μια ακόμη φορά το περιοδικό του και περιαυτολογούσε ακατάπαυστα (συστηματικά, εκτός από το Βαξεβάνη το ίδιο κάνει και ο Αρβανίτης: έχουμε κουραστεί ν΄ ακούμε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ)
Εσείς κ. Μπαλάφα, μπορεί να κουραστήκατε ν΄ακούτε για την εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στη ΝΕΤ αλλά εμείς, εδώ στη Κερατέα, δεν κουραστήκαμε ποτέ να την παρακολουθούμε, να την απολαμβάνουμε και να την νιώθουμε σαν όαση ενημέρωσης και πληροφόρησης κόντρα στον μηχανισμό προπαγάνδας, παραπληροφόρησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης, που συστηματικά έκανε και κάνει η κυβερνητική εξουσία. Γι αυτό άλλωστε έχασε και τη δουλειά του, πολύ πριν την γενικευμένη επίθεση της μνημονιακής συγκυβέρνησης κατά «θυλάκων» αντίστασης στην ενημέρωση , με το μαύρο στην ΝΕΤ.
Όσον αφορά τον Κώστα Βαξεβάνη που και αυτός «περιαυτολογεί ακατάπαυστα και συστηματικά» σας θυμίζω ότι είναι ο άνθρωπος που μας έκανε γνωστή τη «λίστα Λαγκάρντ» και γι’ αυτό διώκεται.
Κ. Μπαλάφα, εγώ λοιπόν θα εξακολουθήσω να ακούω με ανυπομονησία τις εκπομπές και του Κώστα Αρβανίτη και του Κώστα Βαξεβάνη, ελπίζοντας ότι δεν θα σταματήσουν και δεν θα τους πτοήσουν σχόλια σαν και τα δικά σας, να δημοσιογραφούν ακατάπαυστα και συστηματικά και ν’ αποκαλύπτουν όλα εκείνα που οι άλλοι με λύσσα προσπαθούν να μας αποκρύψουν.
Τέλος σας παρακαλώ κ. Μπαλάφα, να μην σπεύσετε να με καλωσορίσετε κι μένα στην οικογένεια του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ειρωνικά κάνατε σε προηγούμενο σχόλιο αναγνώστριας. Είμαι μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ότι ακούω και είμαι φανατικός ακροατής του 105,5 οφείλεται στη ποιότητα που έχει ο σταθμός τον τελευταίο καιρό.
Σχόλιο από: Σάκης Παπαδόπουλος

Την Παρασκευή, ο Βαξεβάνης, στην ώρα του, διαφήμιζε για μια ακόμη φορά το περιοδικό του και περιαυτολογούσε ακατάπαυστα (συστηματικά, εκτός από το Βαξεβάνη το ίδιο κάνει και ο Αρβανίτης: έχουμε κουραστεί ν΄ ακούμε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ)
Εσείς κ. Μπαλάφα, μπορεί να κουραστήκατε ν΄ακούτε για την εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στη ΝΕΤ αλλά εμείς, εδώ στη Κερατέα, δεν κουραστήκαμε ποτέ να την παρακολουθούμε, να την απολαμβάνουμε και να την νιώθουμε σαν όαση ενημέρωσης και πληροφόρησης κόντρα στον μηχανισμό προπαγάνδας, παραπληροφόρησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης, που συστηματικά έκανε και κάνει η κυβερνητική εξουσία. Γι αυτό άλλωστε έχασε και τη δουλειά του, πολύ πριν την γενικευμένη επίθεση της μνημονιακής συγκυβέρνησης κατά «θυλάκων» αντίστασης στην ενημέρωση , με το μαύρο στην ΝΕΤ.
Όσον αφορά τον Κώστα Βαξεβάνη που και αυτός «περιαυτολογεί ακατάπαυστα και συστηματικά» σας θυμίζω ότι είναι ο άνθρωπος που μας έκανε γνωστή τη «λίστα Λαγκάρντ» και γι’ αυτό διώκεται.
Κ. Μπαλάφα, εγώ λοιπόν θα εξακολουθήσω να ακούω με ανυπομονησία τις εκπομπές και του Κώστα Αρβανίτη και του Κώστα Βαξεβάνη, ελπίζοντας ότι δεν θα σταματήσουν και δεν θα τους πτοήσουν σχόλια σαν και τα δικά σας, να δημοσιογραφούν ακατάπαυστα και συστηματικά και ν’ αποκαλύπτουν όλα εκείνα που οι άλλοι με λύσσα προσπαθούν να μας αποκρύψουν.
Τέλος σας παρακαλώ κ. Μπαλάφα, να μην σπεύσετε να με καλωσορίσετε κι μένα στην οικογένεια του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ειρωνικά κάνατε σε προηγούμενο σχόλιο αναγνώστριας. Είμαι μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ότι ακούω και είμαι φανατικός ακροατής του 105,5 οφείλεται στη ποιότητα που έχει ο σταθμός τον τελευταίο καιρό.
Σχόλιο από: Σάκης Παπαδόπουλος

Την Παρασκευή, ο Βαξεβάνης, στην ώρα του, διαφήμιζε για μια ακόμη φορά το περιοδικό του και περιαυτολογούσε ακατάπαυστα (συστηματικά, εκτός από το Βαξεβάνη το ίδιο κάνει και ο Αρβανίτης: έχουμε κουραστεί ν΄ ακούμε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ)
Εσείς κ. Μπαλάφα, μπορεί να κουραστήκατε ν΄ακούτε για την εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στη ΝΕΤ αλλά εμείς, εδώ στη Κερατέα, δεν κουραστήκαμε ποτέ να την παρακολουθούμε, να την απολαμβάνουμε και να την νιώθουμε σαν όαση ενημέρωσης και πληροφόρησης κόντρα στον μηχανισμό προπαγάνδας, παραπληροφόρησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης, που συστηματικά έκανε και κάνει η κυβερνητική εξουσία. Γι αυτό άλλωστε έχασε και τη δουλειά του, πολύ πριν την γενικευμένη επίθεση της μνημονιακής συγκυβέρνησης κατά «θυλάκων» αντίστασης στην ενημέρωση , με το μαύρο στην ΝΕΤ.
Όσον αφορά τον Κώστα Βαξεβάνη που και αυτός «περιαυτολογεί ακατάπαυστα και συστηματικά» σας θυμίζω ότι είναι ο άνθρωπος που μας έκανε γνωστή τη «λίστα Λαγκάρντ» και γι’ αυτό διώκεται.
Κ. Μπαλάφα, εγώ λοιπόν θα εξακολουθήσω να ακούω με ανυπομονησία τις εκπομπές και του Κώστα Αρβανίτη και του Κώστα Βαξεβάνη, ελπίζοντας ότι δεν θα σταματήσουν και δεν θα τους πτοήσουν σχόλια σαν και τα δικά σας, να δημοσιογραφούν ακατάπαυστα και συστηματικά και ν’ αποκαλύπτουν όλα εκείνα που οι άλλοι με λύσσα προσπαθούν να μας αποκρύψουν.
Τέλος σας παρακαλώ κ. Μπαλάφα, να μην σπεύσετε να με καλωσορίσετε κι μένα στην οικογένεια του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ειρωνικά κάνατε σε προηγούμενο σχόλιο αναγνώστριας. Είμαι μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ότι ακούω και είμαι φανατικός ακροατής του 105,5 οφείλεται στη ποιότητα που έχει ο σταθμός τον τελευταίο καιρό.
Σχόλιο από: Σάκης Παπαδόπουλος

Την Παρασκευή, ο Βαξεβάνης, στην ώρα του, διαφήμιζε για μια ακόμη φορά το περιοδικό του και περιαυτολογούσε ακατάπαυστα (συστηματικά, εκτός από το Βαξεβάνη το ίδιο κάνει και ο Αρβανίτης: έχουμε κουραστεί ν΄ ακούμε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ)
Εσείς κ. Μπαλάφα, μπορεί να κουραστήκατε ν΄ακούτε για την εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στη ΝΕΤ αλλά εμείς, εδώ στη Κερατέα, δεν κουραστήκαμε ποτέ να την παρακολουθούμε, να την απολαμβάνουμε και να την νιώθουμε σαν όαση ενημέρωσης και πληροφόρησης κόντρα στον μηχανισμό προπαγάνδας, παραπληροφόρησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης, που συστηματικά έκανε και κάνει η κυβερνητική εξουσία. Γι αυτό άλλωστε έχασε και τη δουλειά του, πολύ πριν την γενικευμένη επίθεση της μνημονιακής συγκυβέρνησης κατά «θυλάκων» αντίστασης στην ενημέρωση , με το μαύρο στην ΝΕΤ.
Όσον αφορά τον Κώστα Βαξεβάνη που και αυτός «περιαυτολογεί ακατάπαυστα και συστηματικά» σας θυμίζω ότι είναι ο άνθρωπος που μας έκανε γνωστή τη «λίστα Λαγκάρντ» και γι’ αυτό διώκεται.
Κ. Μπαλάφα, εγώ λοιπόν θα εξακολουθήσω να ακούω με ανυπομονησία τις εκπομπές και του Κώστα Αρβανίτη και του Κώστα Βαξεβάνη, ελπίζοντας ότι δεν θα σταματήσουν και δεν θα τους πτοήσουν σχόλια σαν και τα δικά σας, να δημοσιογραφούν ακατάπαυστα και συστηματικά και ν’ αποκαλύπτουν όλα εκείνα που οι άλλοι με λύσσα προσπαθούν να μας αποκρύψουν.
Τέλος σας παρακαλώ κ. Μπαλάφα, να μην σπεύσετε να με καλωσορίσετε κι μένα στην οικογένεια του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ειρωνικά κάνατε σε προηγούμενο σχόλιο αναγνώστριας. Είμαι μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ότι ακούω και είμαι φανατικός ακροατής του 105,5 οφείλεται στη ποιότητα που έχει ο σταθμός τον τελευταίο καιρό.
Σχόλιο από: Σάκης Παπαδόπουλος

Την Παρασκευή, ο Βαξεβάνης, στην ώρα του, διαφήμιζε για μια ακόμη φορά το περιοδικό του και περιαυτολογούσε ακατάπαυστα (συστηματικά, εκτός από το Βαξεβάνη το ίδιο κάνει και ο Αρβανίτης: έχουμε κουραστεί ν΄ ακούμε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ)
Εσείς κ. Μπαλάφα, μπορεί να κουραστήκατε ν΄ακούτε για την εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στη ΝΕΤ αλλά εμείς, εδώ στη Κερατέα, δεν κουραστήκαμε ποτέ να την παρακολουθούμε, να την απολαμβάνουμε και να την νιώθουμε σαν όαση ενημέρωσης και πληροφόρησης κόντρα στον μηχανισμό προπαγάνδας, παραπληροφόρησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης, που συστηματικά έκανε και κάνει η κυβερνητική εξουσία. Γι αυτό άλλωστε έχασε και τη δουλειά του, πολύ πριν την γενικευμένη επίθεση της μνημονιακής συγκυβέρνησης κατά «θυλάκων» αντίστασης στην ενημέρωση , με το μαύρο στην ΝΕΤ.
Όσον αφορά τον Κώστα Βαξεβάνη που και αυτός «περιαυτολογεί ακατάπαυστα και συστηματικά» σας θυμίζω ότι είναι ο άνθρωπος που μας έκανε γνωστή τη «λίστα Λαγκάρντ» και γι’ αυτό διώκεται.
Κ. Μπαλάφα, εγώ λοιπόν θα εξακολουθήσω να ακούω με ανυπομονησία τις εκπομπές και του Κώστα Αρβανίτη και του Κώστα Βαξεβάνη, ελπίζοντας ότι δεν θα σταματήσουν και δεν θα τους πτοήσουν σχόλια σαν και τα δικά σας, να δημοσιογραφούν ακατάπαυστα και συστηματικά και ν’ αποκαλύπτουν όλα εκείνα που οι άλλοι με λύσσα προσπαθούν να μας αποκρύψουν.
Τέλος σας παρακαλώ κ. Μπαλάφα, να μην σπεύσετε να με καλωσορίσετε κι μένα στην οικογένεια του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ειρωνικά κάνατε σε προηγούμενο σχόλιο αναγνώστριας. Είμαι μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ότι ακούω και είμαι φανατικός ακροατής του 105,5 οφείλεται στη ποιότητα που έχει ο σταθμός τον τελευταίο καιρό.
Σχόλιο από: Ανδριανού Μίνα

O σημερινός σταθμός του Κόκκινου 105,5 αποτελεί μια ανάσα στη μαυρίλα που κυριαρχεί στα μέσα αλλά και στην καθημερινότητά μας. Πηγή αντικειμενικής πληροφόρησης και όχι μόνο. Ένα ατυχές (ίσως) γεγονός δεν μπορεί να ακυρώνει τη σοβαρή προσπάθεια που γίνεται εδώ και κάποιους κουραστικούς μήνες για πλουραλισμό και πολυφωνία έξω από κομματικές περιχαρακώσεις... και κάποιοι από μας - πολλοί απ ότι φαίνεται - θεωρούν πως τα έχει καταφέρει.
Αλήθεια από που προκύπτει τόσο μένος, τόση απαξίωση; Ήταν σαν να καιροφυλακτούσατε για το πρώτο λάθος ώστε να ξεδιπλώσετε το επιθετικό σας παραλήρημα...
Σχόλιο από: Σάκης Παπαδόπουλος

Ζητώ συγγνώμη για την ανάρτηση του σχολίου μου τόσες φορές. Δεν το έκανα από πρόθεση. Ελπίζω οι διαχειριστές να το δουν έγκαιρα και να διαγράψουν τις επιπλέον αναρτήσεις.
Σχόλιο από: Ελευθερία Ψυχογιού

Δεν θ αλλάξει ο κόσμος με μιζέρια σύντροφοι !
Προσεγγίστε τους ανθρώπους με χαρά .Πώς θα ανατρέψεις το θάνατο αν δεν έχεις για «σημαία» την ζωή ; Πώς θα φέρεις μια ανατροπή, αν σε τόσο μαύρο δεν βάλεις την αλήθεια με χιλιάδες χρώματα ,μυρωδιές , ελπίδες ,ποιήματα, χαμόγελα ,νότες, ΦΩΣ!!! Αυτό είδα ν αλλάζει στο ΚΟΚΚΙΝΟ,εδώ κι ένα χρόνο κι αυτά είναι τα όπλα μας .

Μες στα μαρμαρένια αλώνια ,όπως στα παλιά τα χρόνια νικητής είναι το φως http://www.youtube.com/watch?v=pcZNVSS8l7w
Σχόλιο από: Θανάσης Βλαντός

Δεν ένοιωσα καθόλου κουρασμένος από τις αναφορες στην εκπομπη του κ Αρβανίτη στη ΝΕΤ.
Καλά θα κάνουμε να τη θυμόμαστε, γιατί το ήθος και το ύφος δυστυχώς δύσκολα θα τα ξαναδουμε σε δημόσιο μέσο.
Σε ότι αφορά το Κόκκινο είναι η ελπίδα για καλή ενημέρωση και εκτιμώ πως για αυτό βάλλεται. Η μετριότητα που κυριαρχει δίπλα μας δεν ανέχεται την ποιότητα και την πολεμά με όλα τα μέσα, διαπομπεύοντα,ς υποτιμώντας και συκοφαντώντας ενίοτε...
Σχόλιο από: Θανάσης Βλαντός

Δεν ένοιωσα καθόλου κουρασμένος από τις αναφορες στην εκπομπη του κ Αρβανίτη στη ΝΕΤ.
Καλά θα κάνουμε να τη θυμόμαστε, γιατί το ήθος και το ύφος δυστυχώς δύσκολα θα τα ξαναδουμε σε δημόσιο μέσο.
Σε ότι αφορά το Κόκκινο είναι η ελπίδα για καλή ενημέρωση και εκτιμώ πως για αυτό βάλλεται. Η μετριότητα που κυριαρχει δίπλα μας δεν ανέχεται την ποιότητα και την πολεμά με όλα τα μέσα, διαπομπεύοντα,ς υποτιμώντας και συκοφαντώντας ενίοτε...
Σχόλιο από: Δημήτρης Βλαβιανός

όταν ο Αρβανίτης έπαιζε Χαλκιδική ,Πέραμα , Κερατσίνι , Χαλυβουργούς , Κερατέα, όταν είχε απεργιακά δελτία βλ. σχολεία προφανώς δεν ξυπνάγατε από τις 7.00π.μ κ. Μπαλάφα . Είναι ένα θέμα πότε ξυπνάνε και πότε κοιμούνται οι άνθρωποι .....ΠΟΛΙΤΙΚΟ !
Σχόλιο από: xaris manokis

den katalaveno to logo ths epithesis se enan dimosiografo tou ithous tou kosta kai oute me niazi.to mono pou exo na po ine oti ston agona mas ths xalivourgias htan paron kai ton edikse etsi opos alithina itan.....tora gia an se kapoious den aresi i alithia kai h kathari dimosiografia kai enimerosi kala tha kanoun na diavazoun to thema .....kosta kati kanis kala kai kapoious tous ponai......o xalivourgos ..
Σχόλιο από: Μάριος Παλασόπουλος

Κα Μπαλάφα, ώρα να ασκηθεί σκληρή (και εντελώς υποκειμενική) κριτική και σε εσάς τώρα:

Η επικεφαλίς του άρθρου σας: όσο λεπτοδουλεμένα και να είναι τα νοήματα που θέλετε να περάσετε και όσο δομημένο και να είναι το κείμενό σας όπως λέτε, ο τίτλος σας είναι ένας χοντροκομμένος, φτηνός κράχτης («περάστε κόσμε...» να με διαβάσετε).

Η εκπομπή του Βαξεβάνη λέγεται: το HOT DOC χτυπάει ΚΟΚΚΙΝΟ. Δηλαδή η δημοσιογραφική δουλειά του Βαξεβάνη (Κουτι της Πανδώρας παλιότερα & κυρίως HOT DOC τώρα) αποκτάει ραδιοφωνική φωνή. Πρόκειται για μια αμφίδρομη σχέση. Για τι πράγμα έπρεπε να μιλάει δηλαδή; Για τα τρία πουλάκια που κάθονται; Κάθε τεύχος του HOT DOC προκαλεί εισαγγελικές παρεμβάσεις. Είναι η δουλειά του, είναι ο ιδρώτας του, είναι η αγωνία του. Ας μην ξεχνάμε ότι τρέχει από δικαστήριο σε δικαστήριο για όλα αυτά και ας μην ξεχνάμε ότι παραλίγο να δολοφονηθεί από παρακρατικούς στο ίδιο του το σπίτι. Ε,ναι. Έχει δικαίωμα να είναι λίγο παρά πάνω θυμωμένος. Επειδή και εμένα είναι η αγαπημένη μου εκπομπή και την ακούω κάθε μέρα (από πολύ μακριά) δεν με ενοχλεί ΚΑΘΟΛΟΥ να διαφημιζει, όπως προσωπικά θεωρείτε, το περιοδικό του. Τιμή του. (προσωπικά διαβάζω HOT DOC και UNFOLLOW)

Θα συμφωνήσω με κάποιον που σχολίασε πριν. Τη συγκεκριμένη εκπομπή δεν την ακούς τυχαία, σαν soundtrack στην καθημερινότητά σου. Τι είναι; Café Del Mar; Περνάει και δεν ακουμπάει; Δε νομίζω. Υποθέτω οι περισσότεροι την ακουν προσεκτικά και για συκγεκριμένο λόγο. Επίσης αν θυμάμαι καλά ό Βαξεβάνης πριν βάλει το επίμαχο απόσπασμα είπε «απομακρύνεται τα παιδιά από το ραδιόφωνο» ειδοποιώντας ότι ακολουθεί σκληρό ηχητικό. Κα. Μπαλάφα, μπορείτε να φιλοσοφείτε όσο θέλετε. Όσο εσείς όμως φιλοσοφείτε και κρατάτε τα χέρια σας καθαρά και καθαγιασμένα, αφήστε κάποιους να βρωμίσουν τα χέρια τους για να αλλάξουν στο μέτρο που τους αναλογεί τον τόπο που αγαπάνε. Με μπλα μπλα δεν αλλάζει τίποτα.

Η κατακλείδα σας: η εξίσωση Βαξεβάνη με Τράγκα στο τέλος δείχνει ότι δεν είχε και πολύ νόημα η όλη ανάλυση.

Η κατακλείδα μου: Κα. Μπαλάφα, εσείς προσωπικά, είσαστε ο ορισμός της Αριστεράς που ηττείται και που πυροβολεί τα πόδια της επειδή την ενοχλεί αισθητικά μια παρνυχίδα στο μικρό δαχτυλάκι...

Χαίρεται
Σχόλιο από: mpolshevik77

η μπαλαφα με το αθλιο δημοσιευμα της κατορθωσε το εξης! Να αυξηθει η αναγνωσιμοτητα του rednotebook και να καταλαβουμε πως θελει το στοκοκκινο...σαν το rednotebook. Αδιαφορο για το μεσο εργαζόμενο και αριστερό και ακραια περιθωριακο!
Σχόλιο από: Παναγιώτης Φουρκιώτης

Τζάμπα ο χρόνος μου κυρία μου.
Διάβασα τις μικροαστικές ανησυχίες σας και πραγματικά με ενόχλησαν βαθύτατα. Την άλλη φορά που δημοσιογράφος βγάλει στα ΜΜΕ ντοκουμέντα προφανώς θα ενοχλειθείτε πάλι φαντάζομαι.
Σχόλιο από: Zhdanov 1976

Ενώ θες να μου πεις ότι το να παίζεις μαφιόζους που ταλαιπωρούν με ποικίλους τρόπους τα οπίσθια του κόσμου είναι mainstream και εξαιρετικά ενδιαφέρον για τον μέσο εργαζόμενο και αριστερό; Λίγο λουμπεν άποψη για μπολσεβικό δεν νομίζεις;
Σχόλιο από: Μάριος

Μα τι γίνεται ρε παιδιά - γιατί τόση γκρίνια? Ειλικρινά η δουλειά του Βαξεβάνη είναι γνωστή σε όλους - εξαιρετικός δημοσιογράφος με πολύ αποκαλυπτικά ρεπορτάζ. Ίσως να μην γνωρίζω κάποια παρασκήνια, αλλά δεν νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιες επιθέσεις..

Ξέρω πως η αριστερά έχει μεγάλη παράδοση διασπασης, ιδιαίτερα όταν έρχονται κρίσιμες στιγμές. Παρακαλώ συγκρατηθείτε λίγο!
Σχόλιο από: cellmaker

@mpolsevik77..

Κate εσύ είσαι?...Ρωτάω επειδή πλάκωσαν οι κυνηγοί του \αριστερισμού\ και κάτι διαβασα περί περιθωριακού rendotebook..Nα διαβάζεις Μαρί Κλαίρ\ καλύτερα.
Σχόλιο από: Κορνηλιος Durruti

Ο Βαξεβανης συμφωνώ ότι έχει κάνει πολύ αποκαλυπτικά ρεπορτάζ, (λίστα Λαγκάρντ κλπ), όμως δεν ´´ακουγεταί´ και δεν ´´βλεπεταί´, για να μην παρεξηγηθώ εννοώ ότι δεν είναι καθόλου ´´ραδιοφωνικος, ούτε και τηλεοπτικός, το όλο του ´´στησιμό´ ειναι πολύ επιθετικό και βγάζει έναν πολύ ενοχλητικό ναρκισσισμού, τον διαβάζω λοιπόν αλλά αποφεύγω να τον ακούω και να τον βλέπω..... Απορία1η: γιατί ο Κώστας Αρβανίτης πρέπει να απολογηθεί για το στυλ και την αισθητική του Βαξεβανη;;;, και όχι ο ίδιος ο Βαξεβανης;
;;Απορία 2η: γιατί η Μαρία Μπαλαφα δεν έκανε παρέμβαση στο ΚΟΚΚΙΝΟ ( στο ραδιόφωνο η στο σάιτ;;;) αλλά προτίμησε το rednotebook,;; ;;;
ένας τακτικός αναγνώστης του rednotebook, και τακτικός ακροατής του ´´Στο κόκκινο
Συγγνώμη για τους τόνους.....
Σχόλιο από: cellmaker

@mpolsevik77..

Κate εσύ είσαι?...Ρωτάω επειδή πλάκωσαν οι κυνηγοί του \αριστερισμού\ και κάτι διαβασα περί περιθωριακού rendotebook..Nα διαβάζεις Μαρί Κλαίρ\ καλύτερα.
Σχόλιο από: cellmaker

@mpolsevik77..

Κate εσύ είσαι?...Ρωτάω επειδή πλάκωσαν οι κυνηγοί του \αριστερισμού\ και κάτι διαβασα περί περιθωριακού rendotebook..Nα διαβάζεις Μαρί Κλαίρ\ καλύτερα.
Σχόλιο από: Γιάννος

Αγαπητή κυρία Μπαλάφα.Πετύχατε γιατί νομίζω πως δεν επιδιόκατε τίποτα παραπάνω από αυτό που κάνατε.Μερικά λεπτά δημοσιότητας,μέσω του κανιβαλισμού ενός επώνυμου που θεωρώ πως σχεδόν μισείτε,όπως και κάθε περισσότερο επώνυμο από εσάς.Πιστεύω πως ανήκετε σε μια τεθλιμένη Αριστερά,που αυτοδικαιολογείται,βρίσκοντας συνεχώς άλλους να φταίνε.Που θεωρεί πως αποκτά νόημα δείχνοντάς τους με το δάχτυλο.Βέβαια έχετε χαρίσει στον εαυτό σας τους προσδιορισμούς της πεφωτισμένης,της ιδεολογικά σωστής,της έχουσας το μέτρο για να κρίνει.Έτσι εκτός απ το να κανιβαλίζετε,βάζετε τον εαυτό σας apriori πάνω από τον κρινόμενο.Αν ψάξετε το όνομα Βαξεβάνης θα βρείτε χιλιάδες άρθρα,πλούσια δράση,βραβεία και αντιπαραθέσεις με το σύστημα.Όλα με προσωπικό κόστος.Ψάχνοντας το δικό σας όνομα,βρήκα κάτι ιδεοληπτικά σχόλια και άρθρα που επιχειρούν να σας αυτοπροσδιορίσουν ως τον Τσελεμεντέ της Αριστεράς.Μιας Αριστεράς της οποίας αισθάνεστε ιδιοκτήτης.Επειδή έχω σπουδάσει μαζί με τον Βαξεβάνη,ξέρω πολύ καλά πως η ζωή του ήταν πάντα γεμάτη αγώνες.Κοινώς δεν μάσαγε.Αυτό μπορεί να σας χαλάει την καναπεδική ανησυχία ή αυτή η οποία θεωρεί την Αριστερά μετρίδι συμμετοχής σε κινητοποιήσεις.όχι ευτυχώς ο Συριζα δεν είναι ιδιοκτησία σας και ευτυχώς η δημοσιογραφία έχει ανθρώπους όπως ο Βαξεβάνης.Η αριστεροσύνη σας καταντάει έχθρα σε ό,τι δεν ταυτίζει την Αριστερά με τη μιζέρια.Σε ό,τι Αριστερό πέτυχε ό,τι δεν πετύχατε εσείς παρότι σταυροκοπιέστε κάθε μέρα στο εικόνισμα της Αριστεράς.Είσαστε υποκρίτρια. Δεν σας πείραξε ο Ψωμιάδης,αλλά το ηχητικό.Και βέβαια με μεγάλη ευκολία αρχίσατε να πυροβολείτε αυτόν που ως Αριστερή έπρεπε να προστατέψετε.Γιατί;Νομίζω αυτό το γιατί,μπορείτε να το απαντήσετε μόνη σας.Τις ώρες της απέραντης θλίψης σας,την οποία κάνετε πολιτική θλίψη
Σχόλιο από: Χριστίνα

Τραβηγμένο το ηχητικό του βιασμού είναι αλήθεια και ήδη ακουσμένο και γνωστό και προσωπικά αντιαισθητικό το θεώρησα
Αλλά αυτό προκάλεσε τέτοια επίθεση στο νέο πρόσωπο του σταθμού?Μα είναι καλύτερος ο σταθμός τώρα ακούγεται καλύτερα και πιο ευχάριστα
Η παθογένεια της ελιτίστικης αριστεράς δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι άλλο το 4 και άλλο το 27 που πρέπει να γίνει 37?
Δεν σημαίνει αυτό ότι πρέπει να χαθεί η αισθητική αλλά έλεος και με τον σνομπισμό της διαφορετικότητας που την αντιλαμβάνονται 10 και μόνον αυτοί πνιγμένοι στον ναρκισισμό τους
Σχόλιο από: cellmaker

Aν κατάλαβα καλά δηλαδή,αν η Αριστερά φτάσει στο 45% θα μπορεί να παρουσιάζει και τσόντες τύπου Εσπρέσο και κουτσομπολιά ποιός χώρισε με ποιόν..Οντως πολύ ενδιαφέρουσα η αναλογία :Ποσοστό ψήφων προς αρχές και αριστερό ήθος..
Οσο περισσότεροι πολίτες δηλαδή εμπιστεύονται την Αριστερά,αυτή έχει το δικαίωμα να κάνει τις αρχές της λάστιχο...Αυτή την αυριανιστική θεωρία σε ποιό μαγαζί την διδάσκουν?
Σχόλιο από: Τσιρίδης Φώτης

Σιγά καλέ κυρία, μας έπνιξες από υποκρισία
Από όλα τα δεινά που ταλανίζουν εκατομμύρια Πολίτες, προτεραιότητά σας ήταν ο κανιβαλισμός των συντρόφων σας;
Όταν έχετε μια ασήμαντη διαφωνία στην οικογένειά σας, βγαίνετε στο μπαλκόνι και κραυγάζετε, εξομοιώνοντας τον αδελφό σας με έναν τράγκα;
Για ποια Πληθυντική Αριστερά νοιάζεστε στον επίλογο, όταν ασχημονείτε με ρε και Ενικό..., εναντίον 2 εκ των ελαχίστων ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ που δεν αλλοτριώθηκαν και δίνουν ΦΩΝΗ στην χειμαζόμενη Ελληνική Κοινωνία, προσφέροντας και αυτοί, ΕΛΠΙΔΑ σε εκατομμύρια Ουμανιστών Πολιτών, ότι μπορεί κάποτε να ηττηθεί η βαρβαρότητα;
Πετύχατε όμως δημοσιότητα, αφού εμφανίστηκαν 4.750 αποτελέσματα, με την αυτούσια αναζήτηση Google, του τίτλου σας, σε αντίθεση με το ονοματεπώνυμό σας που βγάζει μόνο το 1/4 των αποτελεσμάτων (μαζί με τις συνονόματές σας).
Κουίζ:
Ποιός Αρβανίτης βγάζει 50.000 αποτελέσματα και ποιός Βαξεβάνης βγάζει 240.000 αποτελέσματα (θετικά στην συντριπτική τους πλειοψηφία);
Σχόλιο από: Τσιρίδης Φώτης

Σιγά καλέ κυρία, μας έπνιξες από υποκρισία
Από όλα τα δεινά που ταλανίζουν εκατομμύρια Πολίτες, προτεραιότητά σας ήταν ο κανιβαλισμός των συντρόφων σας;
Όταν έχετε μια ασήμαντη διαφωνία στην οικογένειά σας, βγαίνετε στο μπαλκόνι και κραυγάζετε, εξομοιώνοντας τον αδελφό σας με έναν τράγκα;
Για ποια Πληθυντική Αριστερά νοιάζεστε στον επίλογο, όταν ασχημονείτε με ρε και Ενικό..., εναντίον 2 εκ των ελαχίστων ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ που δεν αλλοτριώθηκαν και δίνουν ΦΩΝΗ στην χειμαζόμενη Ελληνική Κοινωνία, προσφέροντας και αυτοί, ΕΛΠΙΔΑ σε εκατομμύρια Ουμανιστών Πολιτών, ότι μπορεί κάποτε να ηττηθεί η βαρβαρότητα;
Πετύχατε όμως δημοσιότητα, αφού εμφανίστηκαν 4.750 αποτελέσματα, με την αυτούσια αναζήτηση Google, του τίτλου σας, σε αντίθεση με το ονοματεπώνυμό σας που βγάζει μόνο το 1/4 των αποτελεσμάτων (μαζί με τις συνονόματές σας).
Κουίζ:
Ποιός Αρβανίτης βγάζει 50.000 αποτελέσματα και ποιός Βαξεβάνης βγάζει 240.000 αποτελέσματα (θετικά στην συντριπτική τους πλειοψηφία);
Σχόλιο από: Ellie Catsia

Kαταρχάς ψυχραιμία. Να κάνουμε κριτική στο συγκεκριμένο θεμιτό. Πως φθάσαμε να δώσουμε τέτοιες διαστάσεις και να ισοπεδώνουμε το Κόκκινο και τον κόσμο που δουλεύει και προσπαθεί, ειλικρινα δεν το ξέρω..Απλά θυμίζω πως εύκολα χάνει κανείς τον στόχο του όταν εκκινώντας από ένα σημείο, βαράει όπου βρει και σαν τρελλός στη συνέχεια...Δεν βγαίνει κανένα νόημα. Χάος και τσιρίδες. Ωραία η Μαρία είπε τη γνώμη της. Εθίγη προσωπικά και πολιτικά. Σεβαστό. Πως φθάνουμε όμως στο σημείο αντι να διορθωθούμε να αρπάζουμε τη βαριοπούλα και να τα γκρεμίζουμε όλα...ειλικρινά αυτό είναι κάτι που μόνο ο κόσμος τη αριστεράς το μπορεί...Η παλιά παθογένειά μας.
Σχόλιο από: Niki Avgerinou

Είμαι σταθερή ακροάτρια του 105,5. Δια βάζοντας το κείμενο της κ.Μπαλάφα μου δημιουργήθηκε αμέσως η αίσθηση πως ένα δημοσιογραφικό ζήτημα (η μετάδοση του ηχητικού από τον κ. Βαξεβάνη στην εκπομπή του) που ίσως να αποτελεί θέμα δημοσιογραφικού προβληματισμού, χρησιμοποιείται για να εξελιχθεί σε επίθεση και προβοκατόρικη ρητορική για να χτυπηθεί η προσπάθεια του 105,5. Για μας τους ακροατές και φαίνεται πως είμαστε πολλοί από την άνοδο της ακροαματικότητας του σταθμού, είναι πολύ καθαρό πως ο 105,5 έχει θέσει υψηλούς στόχους για ένα πραγματικά ενημερωτικό ραδιόφωνο της Αριστεράς και φαίνεται η καλή πρόθεση και η εργατικότητα όλων των συντελεστών του σταθμού.
Το κείμενο της Κας Μπαλάφα ξεπερνά την καλοπροαίρετη κριτική που θα ήταν φυσική δημοσιογραφική αντίδραση και δηλώνει μένος, απαξίωση, επιθετικότητα και ακύρωση του συνολικού έργου των δημοσιογράφων συναδέλφων της και προσωπικά στον διευθυντή του Κόκκινου.
Η δημοσιογραφική δουλειά του κ. Βαξεβάνη είναι καταξιωμένη κι όλοι γνωρίζουμε πως δίνει τη μάχη μόνος του...
Έμεινα με την εντύπωση μιας πολύ μίζερης αντίληψης και υπερβολικής κακεντρέχειας που κατά την γνώμη μου και την αισθητική μου, της ακροάτριας και της αναγνώστριας, δεν αρμόζουν σε έναν δημοσιογράφο του αριστερού χώρου. Νίκη Αυγερινού
Σχόλιο από: Μαριαλένα Π.

Πόσο λυπάμαι που η Αριστερά δεν εχει μάθει να ακούει μια αποψη, πολλώ σε μαλλον μια διαφορετική άποψη και δεν ανέχεται την κριτική! Πόσο λυπάμαι που το αυτάρεσκο ύφος και οι μόνιμες αυτοαναφορές -παινεψιές στην καομιλουμένη- δεν προβληματίζουν και δεν ανησυχούν κανέναν! Συνεχίστε, λοιπόν, να κανιβαλίζετε: τη Μαρία και όσους λένε κάτι με το οποίο δεν συμφωνείτε, αλλά όχι εκείνους που δικολαβίστικα προσπαθούν να ξεφυγουν, μη απατώντας στην ουσία. Επειδή σασς ξέρω τι μελό είστε, που θα ελεγε κι ο Νιόνιος, τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση
Σχόλιο από: Μαριαλένα Π.

Πόσο λυπάμαι που η Αριστερά δεν εχει μάθει να ακούει μια αποψη, πολλώ σε μαλλον μια διαφορετική άποψη και δεν ανέχεται την κριτική! Πόσο λυπάμαι που το αυτάρεσκο ύφος και οι μόνιμες αυτοαναφορές -παινεψιές στην καομιλουμένη- δεν προβληματίζουν και δεν ανησυχούν κανέναν! Συνεχίστε, λοιπόν, να κανιβαλίζετε: τη Μαρία και όσους λένε κάτι με το οποίο δεν συμφωνείτε, αλλά όχι εκείνους που δικολαβίστικα προσπαθούν να ξεφυγουν, μη απατώντας στην ουσία. Επειδή σασς ξέρω τι μελό είστε, που θα ελεγε κι ο Νιόνιος, τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση
Σχόλιο από: nas

ρε Μαράκι, τους αναστάτωσες. σκέψου να έγραφα εγώ κάτι τέτοιο, τι θα μου έκαναν οι δικοί σου εδώ κάτω...
Σχόλιο από: Ο Ναύτης της Κροστάνδης

Απορία : η γνωστή ακροάτρια πηγαίνει ακόμα κουλουράκια απτα χεράκια της στις 5 το πρωί στην Σαρρή;
(είναι ο αυριανισμός κληρονομικός;)
Σχόλιο από: πικάπα

Απορία: Δεκάδες παρεμβάσεις, από τη μια ή την άλλη μεριά, για ένα θέμα που αφορά σταθμό ιδιοκτησίας του ΣΥΡΙΖΑ, και δηλαδή πληρώνεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, που πάει να πει από τις εισφορές των μελών ή/και μάλλον από την κρατική επιχορήγηση εξαιτίας των ψήφων των ψηφοφόρων(νομίζω;).
Και ρωτώ: Γιατί αυτό το θέμα δεν είναι θέμα για το οποίο πρέπει να μιλήσει άμεσα και το οποίο να ορίσει θεσμικά ο ΣΥΡΙΖΑ, και πιο συγκεκριμένα, να αποφασίσουν τα ίδια τα μέλη απευθείας για τον χαρακτήρα και για τον έλεγχο και για τον απολογισμό και για τον προγραμματισμό των μέσων; Και όχι μόνο για το κόκκινο, αλλά και για την αυγή και για όλες τις συμπαρομαρτούσες φυλλάδες και μέσα που ουσιαστικά στηρίζονται ή και πληρώνονται από τον ΣΥΡΙΖΑ, άμεσα ή έμμεσα.
Δεύτερη ερώτηση (πολυτελείας). Γιατί όλα αυτά τα μέσα να μην είναι άμεσα προσβάσιμα και σε μεγάλο ποσοστό διαθέσιμα για να φιλοξενούν ευθέως και τις απόψεις, τον προβληματισμό, τις ιδέες και τον διάλογο των μελών και των οργανώσεων του ΣΥΡΙΖΑ (αντί να τα διαχειρίζονται προνομιακά κάποιοι εξ ονόματος των μελών και των ψγηφοφόρων);
Τα υπόλοιπα νομίζω που συζητούνται εδώ, έπονται αυτών των δύο θεμελιωδών ζητημάτων.
Ή μήπως όχι;
Σχόλιο από: Δημήτρης Τσακαλίας (Συκοφάντης Μπαστούνι)

Δυστυχώς το ραδιόφωνο είναι ένα μέσον που δε μπορεί να σταθεί μόνο του. ίσως ποτέ δεν ήταν και λειτουργούσε ως προάγγελος άλλου μέσου ή απλώς ως προπαγανδιστής. Οι ραδιοφωνικοί σταθμκοί σήμερα υπάρχουν άλλος για να διαφημίζει τηλεοπτικό κανάλι, άλλος για να διαφημίζει εφημερίδα, οι περισσότεροι για να διαφημίζουν τραγουδιστές... (Όχι cd, ούτε δισκογραφικές εταιρείες. Αυτά εξέλιπαν) Όσοι καλούνται παραγωγοί -αστοχία ρόλου- δεν ζουν πια από το ραδιόφωνο, καλό θα ήταν λοιπόν να συγχωρήσουμε ακόμα και τη δική τους προβολή. Τι να κάνουμε, έτσι είναι τα πράγματα στη μικρή ελληνική αγορά ΜΜΕ.
Σχόλιο από: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ Niki Avgerinou, Το κείμενο της Κας Μπαλάφα ξεπερνά την καλοπροαίρετη κριτική.
Προσθέτω οτι η τοποθέτηση της αρθρογράφου μου θυμίζει λίγο θεωρία των δύο άκρων.
Να μην γλύφουμε εκει που φτύνουμε, λοιπόν!
Σχόλιο από: Χριστόφορος Κάσδαγλης

Παρότι είναι μες στη δουλειά μου (ή ακριβώς εξαιτίας αυτού) δεν θα πάρω θέση στα θέματα που τέθηκαν. Σε όλον αυτό το διάλογο διάβασα πολλά σωστά και μερικά λάθος πράγματα.
Ο λόγος που παρεμβαίνω στη συζήτησή σας είναι για να εκφράσω το πόσο υπερήφανος νιώθω που μετέχω ενός ευρύτερου χώρου στο πλαίσιο του οποίου διεξάγεται ένας τόσο πλούσιος και ώριμος διάλογος, χωρίς παρωπίδες και χωρίς αρνητικές συνέπειες για κανέναν. Αυτό σημαίνει υγεία και ζωντάνια. Δεν υπάρχει άλλο κόμμα, ίσως ούτε και άλλος κοινωνικός χώρος στην Ελλάδα, που να έχει αυτή τη δυναμική.
Σας ευχαριστώ!
Σχόλιο από: Χριστόφορος Κάσδαγλης

Παρότι είναι μες στη δουλειά μου (ή ακριβώς εξαιτίας αυτού) δεν θα πάρω θέση στα θέματα που τέθηκαν. Σε όλον αυτό το διάλογο διάβασα πολλά σωστά και μερικά λάθος πράγματα.
Ο λόγος που παρεμβαίνω στη συζήτησή σας είναι για να εκφράσω το πόσο υπερήφανος νιώθω που μετέχω ενός ευρύτερου χώρου στο πλαίσιο του οποίου διεξάγεται ένας τόσο πλούσιος και ώριμος διάλογος, χωρίς παρωπίδες και χωρίς αρνητικές συνέπειες για κανέναν. Αυτό σημαίνει υγεία και ζωντάνια. Δεν υπάρχει άλλο κόμμα, ίσως ούτε και άλλος κοινωνικός χώρος στην Ελλάδα, που να έχει αυτή τη δυναμική.
Σας ευχαριστώ!
 
 
Εισαγωγή σχολίου
Τα σχόλια που αποστέλλονται ενδέχεται να μην περάσουν αρχικά από διαδικασία έγκρισης. Διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης. Χρησιμοποιήστε την διαδικασία αναφοράς όποτε χρειάζεται.
Όνομα:
Email (δεν δημοσιεύεται):
URL:
Σχόλιο:
ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ:<b></b>, <i></i> - ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ENTER
 
Πόσο κάνει πέντε και δύο;
Βοηθήστε μας να αποφύγουμε τα spam μηνύματα απαντώντας στην απλή ερώτηση που βλέπετε παραπάνω.
Εαν θέλετε να χρησιμοποιήσετε avatar εγγραφείτε δωρεάν στο gravatar.com. Η συμμετοχή σας πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με τους όρους χρήσης. Σχετικό link στο κάτω μέρος της σελίδας.
     
Σχετικά
 
Το «Κόκκινο» πάει θέατρο - Στον Πλούτο του Αριστοφάνη, από την ομάδα «Πείραγμα»
9/01/2014
Κυριακή 12 Ιανουαρίου στις 8 μ.μ., στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης - Αίθουσα Θέατρο
 
 
Σκύλοι Αγίων
Μαρία Μπαλάφα
8/01/2014
Κι όταν λέμε "πάει ο παλιός ο χρόνος", γιατί δεν γινόμαστε λίγο πιο συγκεκριμένοι; Πού πάει; Υπάρχει ένας κόσμος με vintage ξεφυλλισμένα ημερολόγια; Με σημειώσεις στα περιθώρια; Με ωρολόγια προγράμματα; Και καλά πάει, τι παίρνει μαζί του; Κι ο χρόνος αλλάζει για όλους την ίδια στιγμή;
 
 
Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ για το δημοσίευμα του HOT-DOC και τους βασανισμούς μεταναστών
20/12/2013
Ερώτηση με αφορμή το δημοσίευμα του περιοδικού HOT-DOC, σύμφωνα με το οποίο ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ προτρέπει τους υφισταμένους του να κάνουν το βίο αβίωτο των μεταναστών, κατέθεσαν σήμερα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Η ερώτηση έχει ως εξής:
 
 
Εργαλεία
       
 
 
 
     
  24 Μαΐου 2014 - 1:24 pm  
  Αν ήμουν Πειραιώτης
Στρατής Μπουρνάζος
 
     
  Ακριβώς σε τέτοιες δύσκολες καταστάσεις αξίζει πάνω απ’ όλα να σκεφτόμαστε και να παίρνουμε θέση. Γιατί προφανώς δεν υπάρχει δίλημμα όταν το ερώτημα είναι «Κάλλιο πλούσιος και υγιής ή πτωχός και ασθενής;». Ούτε στον Βόλο όπου αντίπαλος του Μπέου είναι ο Μαργαρίτης Πατσιαντάς του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε στον Πειραιά θα είχαμε δίλημμα αν αντίπαλος του Μώραλη-Μαρινάκη ήταν όχι μόνο ο Δρίτσας, αλλά ένας υποψήφιος του ΚΚΕ ή ένας οποιοσδήποτε δεξιός, πολλώ δε μάλλον ένας ευπρεπής δεξιός τύπου Κουμουτσάκου. Τώρα όμως;
     
 
  24 Μαΐου 2014 - 1:14 am  
  Για την εξουσία στην Ελλάδα το κύριο είναι να μην έρθουν οι κόκκινοι
Συνέντευξη του Χρήστου Λάσκου στο alterthess.gr
 
     
  Ενόψει των εκλογών της 25ης Μαϊου, και στο πλαίσιο του προεκλογικού διαλόγου, το alterthess.gr έθεσε σε υποψήφιους/ες eυρωβουλευτές ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον της Ευρώπης, την κρίση στην Ελλάδα και την άνοδο του φασισμού . Ο Χρήστος Λάσκος, υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ, απαντά
     
 
  23 Μαΐου 2014 - 12:33 pm  
  Η ΝΔ το χειρότερο το κράταγε για το τέλος: ξανάφερε τη Χρυσή Αυγή στο προσκήνιο
Δημήτρης Χριστόπουλος
 
     
  ι νεοναζί επανέρχονται, και μάλιστα στο επίκεντρο της πολιτικής ζωής, χωρίς καλά-καλά να κάνουν τίποτα οι ίδιοι. Το κάνει με τον πιο αποδοτικό τρόπο γι’ αυτoύς η Νέα Δημοκρατία, με τρόπο πολιτειακά άφρονα
     
 
  23 Μαΐου 2014 - 12:39 pm  
  Τασία Χριστοδουλοπούλου: H κυβέρνηση της Αριστεράς θα δημιουργήσει ντόμινο
Συνέντευξη στον Αδάμο Ζαχαριάδη
 
     
  Η ευρωπαϊκή Αριστερά τονίζει ότι οι μεταναστευτικές ροές θα συνεχιστούν, ιδίως όσο συνεχίζονται ο πόλεμος, η φτώχεια και η περιβαλλοντική καταστροφή. Επιμένουμε λοιπόν ότι σε υπερεθνικά προβλήματα, δεν υπάρχουν εθνικές λύσεις. Ζητάμε, έτσι, τη ριζική τροποποίηση του Ευρωπαικού Συμφώνου Μετανάστευσης και Ασύλου, προς την κατεύθυνση της αναλογικής κατανομής των ροών σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την αναθεώρηση της δομής του Σένγκεν, που προβλέπει ελεύθερη κυκλοφορία με κλειστά εξωτερικά σύνορα, άρα απαγόρευση κυκλοφορίας για τους μη νόμιμα διαμένοντες.
     
 
 
   
Footer
 
         
 
Λέξεις-κλειδιά
 
εκλογές × ΣΥΡΙΖΑ × Arno Minkkinen Biennale CGIL Corpus Christi Dow Jones Newswires dubstep John Parish performance Pussy Riot RootlessRoot Αδέσμευτη Γνώμη Αθήνα αντιρατσιστικό συλλαλητήριο Αριστερά άστεγοι αυτονομία ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ δημοσιονομικός πολλαπλασιαστή Έβρος ΕΚΤ Ευρώπη θάλασσα Ιντιφάντα κάλαντα Καλλικράτης Κάσσελ ΚΕΝΤΡΟ Κινηματογράφος Κόκκινο Κρίση Κύπρος Μαρία Κανελλοπούλου ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ μήκους Νιαουνάκης Παπαδάτος ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΥΡΙΖΑ τι σου ζητάνε; Τρόικα χρέος Ψαριανός Ψημίτης 1 ευρώ 11 Μάη 12 Φεβρουαρίου 13% 14 Νοεμβρίου 15χρονη 17 17 Νοέμβρη 17Ν 19/7/2012 19ος αιώνας 2 νεκροί στο Μανχατταν 20 Οκτωβρίου 20ος 22 πράγματα 24ωρη 25ευρο 25η 25η Μαρτίου 26 272 μέρες απεργίας 28η 28η Οκτωβρίου 2ρουφ 300 3000 ευρώ 34 νεκροί στην Αφρική 3E 40 χρόνια 48ωρη 4η Αυγούστου 4η Διεθνής 6 αντιρατσιστική γιορτή 6 Δεκεμβρίου 6 μέρες 6 τρις 6ο 6ο διαμέρισμα 8 Μάρτη 80s 8η Μάρτη 99%
  Αρχείο:
Πλήρες αρχείο θεμάτων

Επικοινωνία:
info@rednotebook.gr
 
         
 
  Powered by Byte² | Bitsnbytes.gr